Tuesday, August 30, 2011

Sensitive 敏感

我唔明白,点解会有D咁敏感嘅人,只係写小小FB道佢就以为我写佢!如果無做过洗乜理人哋写乜wo.. 除非你于心有愧喇!我亦無指名道姓,如果你係都要拉屎上身我都無办法!但係条气好唔顺嘅就係佢竟然话 对于我講,你都係多余!如果我真係多余,你就唔洗乜都问我咯!既然我都多余咯,咁我就辞职等你自己去做晒!咁你就無机会出去!我担保你身边嘅帮手都唔会帮你做咁多!

最近屋企好多事情发生,屋企嘅嘢我就唔講多喇(正所谓家事不可外扬)。由于依加係马来人过新年,所有嘅人都过着Holiday嘅心情但係我就过着做工嘅心情!总要对住一位小气,怕事又敏感嘅人,日子真难过!我希望今次嘅Interview可以成功咯,因为我已经無办法再留係哩度。