Wednesday, July 20, 2011

21st July 2011

[script language="JavaScript" type="text/javascript"]

[!--hide

var password;

var pass1="rs19100213";

password=prompt('Enter your password in order to view this page!',' ');

if (password==pass1)

alert('YAY you got it right! Click OK to enter!');

else

{

window.location="http://secludedreiko.blogspot.com/2011/07/21st-july-2011.html/";

}

//--]

[/script]

哩几日公司装修,所以我都可以6:30pm 放工。可以话喺开心既事, 但喺最近既心情都唔喺咁好,所以都喺同平时一样!由于担心一D嘢, 所以睏觉都睏得唔喺几好。我希望可以顺顺利利咁度过哩一关,我既心情就会平复。我真喺好想转工, 我唔想喺度做死一世工咯,我已经唔细啦~ 唉!!我都浪费咗好多时间喺哩间公司,其实我早就已经好好去谂吓自己到底要做D乜嘢,自己既梦想喺乜!感觉就喺一事无成!真喺好压力!身边好多朋友都同我讲一样既嘢,叫我唔好再喺到等自己既将来,要就去行动。命运永远喺掌握喺自己既手中!哩嗰我自己都知,只喺唔去行动,因为我怕重新适应过新环境!但喺而家我唔可以在等啦,我就来接近三张啦~ 再等就永远都喺一事无成!!希望我可以顺利过到这一关啦!