Friday, May 20, 2011

Blank

Quotes for Today:
Let go of the past and go for the future. Go confidently in the direction of your dreams. Live the life you imagined.

我整日都会念,有边個唔想成功?每个人都想...但係真正要做到就一定好难!每个人都有自己嘅目标,有目标就会成功吗?我真係唔知道...今日我朋友讲咗好多关于人生俾我听,我觉得我嘅人生真毫无目标,好似返工,放工,吃饭,训觉 That's all。好無意义!有头发边個想做癞痢jek,我都唔想...虽然话“命运係掌握係自己嘅手中”但係我解唔到我心里边嘅问题,都係一样会停留係原地。我只可以学识点样去接受同面对個事实!但係我都一样会记住我朋友所講嘅每一句话,因为我知道係为我好。我也会尽我能力去做好我自己!多谢你教我里堂宝贵嘅课程:)