Saturday, October 30, 2010

Halloween ♥ 2010



又到咗万圣节啦~总记得2009年0既万圣节大家都玩得很开心,当时我D朋友都好迎节个个都扮到鬼五马六...每次都系我同男友无搞0野. 其实好想好似巨0地0甘大胆一次..但系我唔敢 haha..

今年0既我0地,同一班人,同一个地方又, 再次重演2009年0既气氛啦~ 所有有著Costume或化妆0既人都可以免费入场!今年0既巨地搞得总夸张! 尤其是Ah Sun,今年0既巨扮演类似木乃伊,又有少少似伤者既感觉..MC巨地总著埋Costume..我一到达目的地,就睇见各式各样0既鬼..LOL!总非常爆!!其实我开始抗拒去Club..但系由于昨日系万圣节,所以我好想去睇睇,趁吓热闹!我睇见D人一个一个0甘走,因为实在太多人啦..由于我同男友无化妆,所以入场费要卑60,当时我同男友等巨0地已经等都差不多一点几..如果我卑咗120,但系巨地玩一阵就走我觉得唔ok咯..因为我知道就算卑我入到去,我都唔会Enjoy...所以我惟有选择返屋企! 其实有D唔舍得0架!因为个个都0甘Enjoy, 但我就返屋企睏觉..LOL!! 但系无所谓啦..因为我唔可以好似D后生仔女0甘...玩到几癫都无问题,我真系开始觉得自己老啦~ 系时候睏觉啦..大家晚安 ! Happy Halloween to All my friends
即将会上传D照片...

Update...

Photo Grabbed from Darren Loke Facebook Album